کندی که ۷ سال پیش هنگام تولد ۱٫۲ کیلو بود هنوز کوچولو است و لقب ریزترین دختر کوچولوی جهان را با چهره بسیار دوست داشتنی به خود اختصاص داده است. وی اینک ۷ ساله بوده و ۷ کیلو وزن دارد.




|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
نویسنده : محمد بشیر (یوسفی)
تاریخ : سه شنبه 28 تير 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/bashiryousufy-684103.jpg
farin در تاریخ : 1390/4/28/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز!من farinهستم ..یه

وب زدم که خیلی دوسش دارم ومیخوام این

وب روبه داداشم هدیه بدم!

خوشحال میشم شماهم قدم رنجه فرمایید

به وب من یه سرکوچیک بزنیدونظر

بدید!!منتظرشماهستم..وب شماروهم

بی بروبرگشت لینک می کنم!

فقط یه سوال جایی واسه وبلاگ من هم

توی لینک های وب خوب شما هســ؟؟

اگه هست من روبااسم❤❤*Cup of loVe*❤❤

لینک کنید باتشکرfarin


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: